Retourneren

>Retourneren
Retourneren2018-10-04T18:52:18+00:00

Mag ik alles retourneren?

Je kan altijd alles -mits ongedragen, met anti-wardrobing tag en met het kaartje eraan- binnen twee weken bij ons retourneren, ook sale items.

Is retourneren gratis?

Je krijgt bij je bestelling een retourlabel. Je hoeft dus alleen maar het pakje weer in de, voor zover mogelijk, originele verpakking in te pakken, het retourlabel er op te plakken en af te geven op het postkantoor. Per retour wordt er een bedrag van E7,95 ingehouden* op het terug te betalen bedrag voor bijdrage in porto- en administratiekosten.

*Voor zendingen naar het buitenland zijn de bijbehorende portokosten voor eigen rekening, zowel heen als terug, in geval van een retour. Je ontvangt voor een bestelling vanuit het buitenland dan ook geen retourlabel bij je bestelling.

Retouradres

La Vie en Rose Westerstraat 52 1601AL Enkhuizen

Hoe retourneer ik een bestelling?

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier en een retourlabel. Vul het retourformulier in en voeg deze bij je retour. Meld je retour via email bij ons aan: info@lavieonline.nl o.v.v. “retour” en plak het retourlabel op je pakje. Het pakje geef je vervolgens af op het postkantoor. Easy does it!

Kan ik mijn bestelling retourneren in de stenen winkel van La Vie en Rose?

Het is mogelijk om een webshop bestelling terug te brengen naar onze winkel in Enkhuizen. Ruilen of je geld terug krijgen in de winkel kan echter niet. Je retour verwerken wij net als een normale retournering zodoende kan het wel iets langer duren dan normaal voordat je retour verwerkt is.

Mag ik meerdere bestellingen tegelijk retourneren?

Het is geen probleem om items van meerdere bestellingen samen te retourneren. We vragen je dan wel om dit duidelijk aan te geven en van alle bestellingen het volledig ingevulde retourformulier toe te voegen.

Mijn retour is nog niet terugbetaald?

We betalen retourbedragen in principe binnen 10 werkdagen terug en uiterlijk binnen 30 dagen. De retourbetaling gaat zoveel als mogelijk via de oorspronkelijke betaalmethode.

Productiefout, klacht of verkeerd geleverd artikel.

We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan zijn dat je net een artikel ontvangt met een productiefout of eventueel een verkeerd item. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. De garantie is geldig met origineel betaalbewijs tot 2 maanden na datum van aankoop.

Heb je overige vragen over het retourneren van je bestelling? Stuur ons gerust een email.  Je kunt gebruik gebruik maken van de chatfunctie op onze site maar je kunt ook altijd terecht op onze Facebookpagina.