►  Hoe plaats ik een bestelling? 

Bestellen gaat snel en gemakkelijk bij www.lavieonline.nl. Bestel je voor het eerst bij ons? Dan vragen we je om een account aan te maken (*). Zodra je account is aangemaakt, kan je inloggen en de artikelen die je wil bestellen in je winkelmandje plaatsen. Als je klaar bent, kan je rechtsboven op het winkelmandje klikken. Je vind hier dan een overzicht van je bestelling. Controleer goed je adresgegevens en wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Kies vervolgens een betaalmethode als Ideal of één van onze andere mogelijkheden. Als de betaling voltooid is zal je van ons een bestelbevestiging ontvangen.

(*) Je kunt natuurlijk ook een bestelling plaatsen zónder persoonlijk account. Je hebt dan geen inzicht in bijvoorbeeld je bestelhistorie en je gegevens worden niet automatisch ingevuld. 

► Bestelproces

  • Log in met je La Vie account, indien je een account hebt aangemaakt. Je kunt ook zonder account bestellen.
  • Plaats artikelen in je winkelmandje.
  • Klik op je winkelmandje (rechtsboven in beeld) om de bestelling af te ronden.
  • Controleer je adresgegevens en of wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.
  • Kies een betaalmethode zoals bijvoorbeeld Ideal of één van de andere mogelijkheden.
  • Controleer je bestelling voordat je de betaling voltooit.

► Adressering 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van je adresgegevens. Nadat je bestelling bij ons binnen is, kunnen wij dit niet meer aanpassen dus controleer het goed. Je bestelling wordt verzonden naar het door jou opgegeven adres. Voor foutief ingevoerde adressen nemen wij geen verantwoordelijkheid.

► Geen bevestiging ontvangen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Mogelijk is ons mailtje in je spam folder terechtgekomen. Controleer ook of je e-mailadres correct is ingevuld en pas je gegevens eventueel aan in je La Vie account of geef het door via: [email protected], zodat je in het vervolg alle e-mails ontvangt. In overige gevallen raden we je aan om ons een e-mail te sturen zodat wij je bestelling kunnen nakijken. Wanneer je bestelling in orde blijkt, sturen we je alsnog een bevestiging.

► Kleur of maat is niet meer op voorraad 

Is de kleur of de maat die je wilt bestellen niet meer op voorraad? In veel gevallen komt het nog weer op voorraad. Stuur ons daarom gerust een e-mail, whatsapp of neem contact met ons op via één van onze socials.

► Mijn La Vie account 

In je La Vie account vind je alle informatie terug over je bestellingen. Je kan de status van je bestelling terugvinden, contact informatie en vragen stellen aan ons.

► Bestelling annuleren of wijzigen 

Controleer je bestelling altijd goed voordat je deze definitief plaatst, want deze is niet meer te wijzigen zodra je eenmaal betaald hebt. Mocht je toch nog onverhoopt een fout gemaakt hebben in je bestelling of deze willen annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice.

► Niet leverbaar artikel 

We doen ons uiterste best de voorraad up to date te hebben maar soms is een artikel niet meer leverbaar. In dit geval zullen wij de rest van je bestelling alsnog zo snel mogelijk versturen, en jou meteen een bericht sturen om je hierover te informeren. Voor het niet leverbare artikel krijg je dan natuurlijk gewoon je geld terug.

► Kortingsactie

In het geval van een kortingsactie, zal duidelijk worden aangegeven wat de looptijd van de actie is. De actie is niet van toepassing op bestellingen die voor of na de aangegeven periode zijn gedaan, of uit te keren in geld.

► Sale korting

In het geval van een prijsverschil bij uitverkoop is er helaas geen recht op het verschil tussen de oorspronkelijke prijs en de prijs in de uitverkoop, ook niet binnen de retourtermijn. Acties zijn niet van toepassing op bestellingen die voor of na de aangegeven periode zijn gedaan, of uit te keren in geld. Voor vragen hieromtrent verwijzen wij je graag naar de volgende website Consuwijzer.

♥ Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen!