Geschillen of klachten

Heb je een klacht over je bestelling in onze web shop? Dan raden we je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lavieonline.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij je bestelling ontvang je van ons een retourformulier. Wil je liever het standaard herroepingsformulier gebruiken of ben je bijvoorbeeld het meegeleverde retourformulier kwijtgeraakt, dan kan je onderstaand standaard herroepingsformulier gebruiken voor je retour.

 Informatie rondom garantie & retour

 Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief bijdrage verzendkosten à €7,95 gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@lavieonline.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Voorwaarden voor retourneren

Aan het gerbuik van het herroepingsrecht zitten een aantal voorwaarden vast:

  1. Verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is bij deze producten, zijn ze niet retourneerbaar. Denk hierbij aan beenmode en de anti-wardrobing tag die wij aan onze artikelen bevestigigen tegen het dragen en vervolgens terug sturen van nieuwe kleding, en accessoires als tassen en beenmode.
  2. Ingenomen of anderzins vermaakte kleding of andere artikelen. Deze artikelen zijn op maat gemaakt en kunnen niet geretourneerd worden.
  3. Artikelen die door de klant zelf zijn aangepast en/of vermaakt. Deze artikelen zijn op maat gemaakt en kunnen niet geretourneerd worden.
  4. Artikelen waarvan niet alle bijbehorende labels meer aanwezig zijn. Merklabels, prijskaartjes en anti-wardrobing tag moeten aan het artikel zitten. Indien de labels niet aan het product bevestigd zijn kan het niet geretourneerd worden.
  5. Artikelen die niet binnen de gestelde termijn bij ons afgeleverd zijn. Vanaf de dag van levering heeft u 14 dagen bedenktijd waarin u kenbaar kunt maken gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht. Op het moment dat u aangeeft gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht heeft u nogmaals 14 dagen de tijd uw retour bij ons af te (laten) leveren. Alleen retouren binnen de gestelde termijn worden geaccepteerd.
Garantie

Op al onze producten geven wij vanuit onze winkel standaard 8 weken garantie bij normaal gebruik door u, de klant. Dat houdt in dat het artikel / de artikelen volgens de aanwijzingen op het product zelf gebruikt worden. Is dit niet het geval, kunnen wij helaas geen garantie verlenen. Voor verdere informatie verwijzen wij u graag door naar onze algemene voorwaarden.

 Identiteit ondernemer

La Vie en Rose – www.lavieonline.nl
Westerstraat 52
1601 AL Enkhuizen
info@lavieonline.nl
0228-315356
KVK: 37103866
BTW: 8111.26.584B01

 

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Aan
La Vie en Rose – www.lavieonline.nl
Westerstraat 52
1601 AL Enkhuizen
info@lavieonline.nl
0228-315356

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

 

 

 

 

 

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                                    — Bestelnummer :

 
 

 

 

—  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

 

 

 

— Naam/Namen consument(en)

 

 

 

— Adres consument(en) :

 

 

 

 

— IBAN Rekeningnummer:

 

 

 

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

 

 

— Datum(DD-MM-YYYY):

 

 

 

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.