Verzenden

>Verzenden
Verzenden2018-06-06T13:50:26+00:00

► Verzendkosten

 

Land van bestemming Verzendtarieven
Nederland GRATIS
België €12,95
Portugal, Spanje, Ierland, Zwitserland, Polen en overige Oost-Europese landen. €19,50
Overige EU-landen €19,50
Non-EU en Buiten Europa €19,50
Overzee €24,95


► Levertijd 
Verzenden binnen Nederland is gratis bij La Vie en in principe ontvang je jouw bestelling binnen drie werkdagen. We verzenden jouw bestelling over het algemeen de eerstvolgende werkdag nadat je de bestelling geplaatst hebt. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag, dan versturen we je bestelling in principe op woensdag.  Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst op vrijdag deze op maandag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook wat vertraging kan zijn.

► Hoe verzenden wij?
Onze orders worden binnen Nederland met PostNL, UPS of DHL verstuurd. Alle bestellingen buiten Nederland worden door PostNL, UPS of DHL verzorgd. Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden, je betaalt dus geen verzendkosten (*). Voor bestelling buiten Nederland ligt dat anders, zie bovenstaande tabel!

PostNL (verzending binnen Nederland) 

  • Brievenbuspost wordt van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren. De postbode laat dan een briefje achter met daarop het afleveradres.
  • Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling.
  • Houdt tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.

 
►  Pakket niet ontvangen of beschadigd?   
Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. UPS zendingen kun je traceren via de UPS website, DHL zendingen kun je volgen via de DHL website. Is je pakket na 14 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

► Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?
Mist er een artikel uit je bestelling of is het pakket beschadigd aangekomen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt na geleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL, DHL en UPS omdat wij hier geen verdere invloed op hebben.

♥ Heb je overige vragen over de levering van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht.

 

(*) Je betaalt bij je bestelling geen verzendkosten van ons naar jou toe. Wil je je bestelling of een gedeelte daarvan retourneren, hou er dan rekening mee dat er bij terugbetaling van jouw bestelling een bijdrage van E7,95 wordt ingehouden op het door jou betaalde bedrag i.v.m. porto- en administratiekosten. Je ontvangt je bestelling van ons inclusief retourlabel, je hebt er dus geen omkijken naar! Meer informatie vind je op deze pagina: Retourneren.